lunes, 11 de noviembre de 2019

218 - The decision


OUTFIT NAME: The decision
ACT5 - MARKETPLACE

MALE
SHIRT: L&B Swear Ranger Denim Shirt Fatpack
PANTS: L&B Swear Havoc Leather Pants Fatpack (TMD exclusive)
(Included chain, chain charm & key fob)
HAIR: Dura-B98 (@Anthem November)
BEARD: Volkstone Luks Facial Hair [4 Styles] - Catwa/Omega Applier / (@ EQUAL November 10th)

COUPLE
POSE: ACT5-406-Couple Bench Sit 2 Pose BOXED

for more female fashion:
Shaki's Blog
Shaki's Flickr

EN: I don't like to go shopping because I cannot make a decision so I make sure to take her with me and she helps me decide what to buy.  She loves that because she gets to pick what I wear!  It's a win win for everyone!  

ES: No me gusta ir de compras porque no puedo decidir solo. Entonce voy con ella y me ayuda a decidir que comprar.  A ella le encanta eso por que elige lo que me pongo!  Ganamos los dos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario